Miasto i Gmina Sanniki

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Szukaj

 


 

 

 ---------------------------------------------------------------------

I N F O R M A C J A

W sprawie zgłoszenia zgonu prosimy  o uprzedni kontakt telefoniczny z tut. USC oraz o umieszczenie  w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy Sanniki następujących dokumentów i danych informacyjnych:

- karta zgonu wystawiona przez podmiot stwierdzający zgon ( uprzednio prosimy o przesłanie scanu lub zdjęcia karty zgonu oraz dowodu osobistego osoby zmarłej na adres e-mail tut. urzędu sanniki@zgwrp.org.pl  lub na telefon komórkowy urzędu: 516 369 850 )

- dowód osobisty osoby zmarłej

 - informacja o wykształceniu osoby zmarłej (do statystyki GUS) – dane można przekazać telefonicznie

- dane osoby zgłaszającej zgon: imię/imiona , nazwisko, nr tel. kontaktowego, stopień   pokrewieństwa w stosunku do osoby zmarłej ( dane można przekazać telefonicznie)

- zezwolenie z Prokuratury na pochowanie zwłok –  w przypadku znalezienia zwłok

Rejestracja zgonu zostanie dokonana w Urzędzie Stanu Cywilnego w Sannikach niezwłocznie w dniu przekazania dokumentów ( w tym scanu lub zdjęcia jak wyżej). Po rejestracji zgonu osobie zgłaszającej zgon wydany zostanie odpis skrócony aktu zgonu oraz dokument dla administratora cmentarza ( do pochówku).

W sprawie jakichkolwiek pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Urzędem Stanu Cywilnego w Sannikach pod nr tel. (24) 27 77 818

UWAGA !

Dla usprawnienia załatwiania innych wniosków rekomendujemy ich składanie drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą urzędu e-Puap: /cys5ul306r/SkrytkaESP .

Jeżeli nie jest to możliwe, zalecamy przesyłanie scanów wniosków zawierających  własnoręczny czytelny podpis - drogą elektroniczną na urzędowy adres e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl, po czym niezwłoczne, w miarę możliwości złożenie oryginałów tych wniosków w skrzynce korespondencyjnej umieszczonej przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy Sanniki lub przesłanie oryginału podpisanego wniosku za pomocą operatora pocztowego.

Wnioski papierowe składane bezpośrednio do Urzędu będą wrzucane tylko do skrzynki umieszczonej przed urzędem.

Sprawy pilne – po przesłaniu na adres e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl lub telefon kontaktowy urzędu :: 516 369 850 scanu lub zdjęcia wniosku.

Na wnioskach w sprawach z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności - prosimy o podawanie danych kontaktowych (nr telefonu, ewentualnie adres poczty e-mail), co nie jest obowiązkowe, ale ułatwi i przyśpieszy załatwienie sprawy.

Wzory wniosków z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności, dostępne są na stronie: www.sanniki.pl w formie załączników do niniejszej informacji.

W sprawach z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności prosimy okażdorazowy kontakt telefoniczny pod nr: (24) 2777818 przed złożeniem wniosków papierowych w skrzynce korespondencyjnej dostępnej przy wejściu do Urzędu.

 

Druki formularzy USC - .zip

-----------------------------------------------------

 

 

 

INFORMACJA NA TEMAT PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) DLA MIASTA I GMINY SANNIKI

Zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. art. 3 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach gminy maja obowiązek tworzenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK). PSZOK dla Miasta i Gminy Sanniki zlokalizowany jest na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Sanniki przy ul. Polnej. Czynny w każdą środę w godz. od 10.00 do 17.00, tel. 513-108-111, 24 277-78-19. W sytuacji braku odbioru odpadów z PSZOK w wyznaczonym terminie na stronie Urzędu Miasta i Gminy Sanniki zamieszczona zostanie informacja o zaistniałej sytuacji.

Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Polnej w Sannikach mieszkańcy Miasta i Gminy Sanniki mogą dowozić odpady takie jak:

1. szkło,
2. papier, tekturę (makulatura), opakowania wielomateriałowe,
3. metale i tworzywa sztuczne,
4. przeterminowane leki i chemikalia,
5. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki
6. zużyte baterie i akumulatory,
7. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
8. meble i inne odpady wielkogabarytowe,
9. zużyte opony,
10. odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
11. odpady tekstyliów i odzieży,
12. odpady komunalne niebezpieczne.

Jesteś tutaj: Start

Miasto i gmina Sanniki:

  • Aktualności
  • O mieście i gminie
  • Historia i etnografia
  • Władze i sołectwa
  • Urząd miasta i gminy
  • Projekty
  • Ogłoszenia
    • Nieruchomości
    • Tablica informacyjna
  • Konsultacje społeczne
  • Strefa przedsiębiorcy
  • Galeria zdjęć
  • Psy do adopcji
  • Sport
  • Praca
  • Inne strony internetowe
  • Koronawirus
  • Archiwum

Jednostki gminne:

Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury

Miejsko - Gminna Biblioteka

Przedszkole Samorządowe

 

Odnośniki:

Aktualności

Rozpoczął się spis rolny!

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: wtorek, 01 wrzesień 2020 14:06
Super User
Odsłony: 2934

 

Rozpoczął się spis rolny!

Użytkownicy gospodarstw rolnych mogą już spełnić swój obowiązek – 1 września rozpoczął sięPowszechny Spis Rolny 2020.

Spis rolny potrwa do 30 listopada. Najlepiej jednak spisać się już we wrześniu.

Obowiązkową metodą udziału w spisie jest samospis internetowy - najbezpieczniejszy i najbardziej wygodny sposób.Jak się spisać? Wystarczy wypełnić elektroniczny formularz dostępny od 1 września na stronie internetowej https://spisrolny.gov.pl/. Wypełnienie formularza jest intuicyjne, bezpieczne i możliwe z komputera, tabletu lub telefonu komórkowego z dostępem do Internetu.Aplikacja spisowa jest dostępna przez 24 godziny na dobę. Dane potrzebne do logowania zostały umieszczone w liście Prezesa GUS.

W razie pytań należy dzwonić na infolinię spisową pod numer 22 279 99 99 w.1

Więcej informacji: https://spisrolny.gov.pl

 

Tablica

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: poniedziałek, 31 sierpień 2020 13:33
Super User
Odsłony: 908

 

 

Infolinia Powszechnego Spisu Rolnego 2020

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: wtorek, 25 sierpień 2020 09:13
Super User
Odsłony: 3457

 

Chcesz zapytać o spis rolny? Zadzwoń!

Od 17 sierpnia pod numerem 22 279 99 99 będzie działać specjalna infolinia Powszechnego Spisu Rolnego 2020.

W sierpniu uruchomiony zostanie nowy kanał infolinii statystycznej (nr 1) poświęcony informacjom o Powszechnym Spisie Rolnym 2020. Zachęcamy do skorzystania z tej możliwości komunikacji wszystkich mieszkańców zainteresowanych informacjami o terminach, metodach spisowych i zakresie pytań formularza spisowego.

We wrześniu infolinia umożliwi również przeprowadzenie spisu przez telefon. Użytkownicy gospodarstw rolnych, którzy z ważnych powodów nie skorzystają z obowiązkowego samospisu internetowego, będą mogli spisać się podczas rozmowy z rachmistrzem telefonicznym.

Więcej informacji o spisie na stronie https://spisrolny.gov.pl

 

 

Powszechny Spis Rolny 2020

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: wtorek, 18 sierpień 2020 11:51
Super User
Odsłony: 3617

 

Powszechny Spis Rolny 2020 – jakie będą pytania?

Wyniki spisu rolnego są jedynym źródłem pozwalającym dokładnie scharakteryzować polskie rolnictwo, a zebrane dane posłużą władzom lokalnym i centralnym do podejmowania trafnych decyzji strategicznych. Dlatego udział w spisie oraz udzielenie dokładnych, wyczerpujących i zgodnych z prawdą odpowiedzi jest w najlepszym interesie samych rolników.

Formularz spisowy Powszechnego Spisu Rolnego  jest podzielony na 11 działów. Należy pamiętać, że nie wszystkie pytania, czy nawet całe działy będą dotyczyć danego gospodarstwa rolnego.

Spis rolny zostanie przeprowadzony od 1 września do 30 listopada 2020 r, ale pytania spisowe będą dotyczyć stanu na dzień 1 czerwca 2020 r. lub za okres 12 miesięcy liczony od 2 czerwca 2019 r. do 1 czerwca 2020 r. włącznie. Warto poświęcić chwilę na przypomnienie sobie i przygotowanie niezbędnych informacji przed rozpoczęciem spisu.

Zakres tematyczny formularza spisowego (działy):
– użytkowanie gruntów;
– powierzchnia zasiewów;

– zwierzęta gospodarskie;

– nawożenie;

– ochrona roślin;

– budynki gospodarskie;

– ciągniki, maszyny i urządzenia rolnicze;

– działalność gospodarcza;

– struktura dochodów gospodarstwa domowego z użytkownikiem gospodarstwa indywidualnego;

– aktywność ekonomiczna;

– chów i hodowla ryb.

 

Szczegółowy opis poszczególnych działów: https://spisrolny.gov.pl/warto-wiedziec#sppb-addon-wrapper-1595423106376

WAŻNE! W spisie nie będzie pytań o majątek rolników ani o wysokość dochodów. W przypadku dochodów wymagane będzie tylko podanie informacji, jaki w przybliżeniu procentowy udział stanowią dochody z prowadzonej działalności rolniczej, działalności pozarolniczej, pracy najemnej i źródeł niezarobkowych, takich jak emerytury i renty.

Więcej informacji o spisie na stronie https://spisrolny.gov.pl

 

 

Konkursy

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: wtorek, 18 sierpień 2020 06:17
Super User
Odsłony: 3780

 

 

Harmonogram pomocy prawnej

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: wtorek, 18 sierpień 2020 06:15
Super User
Odsłony: 3552

 

Harmonogram dyżurów na III kw. 2020 r. w Punkcie Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Gostyninie - .pdf

Harmonogram dyżurów na III kw. 2020 r. w Punkcie Nieodpłatnej Pomocy Prawnej i Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego w Gostyninie - .pdf

 

 

Rolniku, przygotuj się do spisu!

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: poniedziałek, 03 sierpień 2020 09:09
Super User
Odsłony: 3936

 

Już wkrótce w całej Polsce rozpocznie się Powszechny Spis Rolny – obowiązkowy dla każdego użytkownika gospodarstwa rolnego. Oto odpowiedzi na podstawowe pytania związane z tym ważnym badaniem.

Kiedy odbędzie się spis rolny?Spis rozpocznie się 1 września i potrwa 3 miesiące, do 30 listopada 2020 r. Dane będą zbierane wg stanu na 1 czerwca 2020 r.

Kto musi się spisać?Spisowi podlegają faktyczni użytkownicy gospodarstw rolnych. Każdy użytkownik gospodarstwa rolnego otrzyma list od Prezesa GUS. Oprócz informacji o obowiązku spisania się, list będzie zawierać ważne informacje potrzebne do logowania się w aplikacji spisowej. Dlatego to pismo należy zachować aż do momentu spisania się!

Jak się spisać? W Powszechnym Spisie Rolnym 2020 przewidziano trzy metody do wyboru.

Samospis internetowy to kluczowa metoda spisowa i o niej w pierwszej kolejności powinni pomyśleć rolnicy. Jest to metoda wygodna, ponieważ spisać się można samodzielnie w domu przez komputer lub telefon z dostępem do Internetu, w dogodnym dla siebie momencie. Dla rolników, którzy nie posiadają komputera lub telefonu z dostępem do Internetu, planowane jest przygotowanie na czas spisu Gminnego Punktu Spisowego.

Jeśli rolnik z jakichś ważnych powodów nie może lub nie chce spisać się przez Internet, powinien zadzwonić na infolinię spisową (pod numer 22 279 99 99) i spisać się przez telefon.

Rolnik, który nie skorzysta z żadnej z obu wspomnianych opcji (Internet lub telefon), może spodziewać się wizyty rachmistrza. Rolnicy powinni pamiętać, że w takim przypadku nie będą już mogli odmówić udzielenia odpowiedzi i przełożyć tego na inny termin. Rachmistrze rozpoczną pracę 1 października 2020 r.

Dlaczego spis rolny jest potrzebny? Powszechny Spis Rolny jest organizowany co 10 lat. Jako badanie obejmujące wszystkie gospodarstwa rolne w kraju jest jedynym źródłem informacji pozwalającym na ocenę stanu polskiego rolnictwa. Samym rolnikom wyniki spisu pozwolą ocenić zmiany w produkcji roślinneji zwierzęcej mające wpływ na opłacalność ich produkcji.

Gdzie szukać informacji? Podstawowym źródłem informacji o Powszechnym Spisie Rolnym 2020 jest strona internetowahttps://spisrolny.gov.pl/.Warto też na bieżącośledzić stronę internetowąlubkonta społecznościowe (Facebook) urzędu gminy oraz Urzędu Statystycznego w Warszawie.

Ponadto od 17 sierpnia 2020 r. wsparcie i pomoc uzyskamydzwoniąc na infolinię spisowąpod numer: 22 279 99 99.

Więcej informacji o spisie na stronie https://spisrolny.gov.pl/

 

 

Informacja Covid

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: poniedziałek, 27 lipiec 2020 13:19
Super User
Odsłony: 4341

 

 

Konkurs KRUS

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: piątek, 24 lipiec 2020 12:47
Super User
Odsłony: 4505

 

 

"Fundusz sołecki jako narzędzia aktywizacji wsi" - szkolenie

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: piątek, 24 lipiec 2020 12:38
Super User
Odsłony: 4442

 

Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie organizuje szkolenie e-learningowe pn. „Fundusz sołecki jako narzędzia aktywizacji wsi", kierowane do sołtysów, rad sołeckich, radnych gmin, pracowników urzędów gmin, członków KGW i OSP oraz innych aktywnych mieszkańców obszarów wiejskich.
 
Szkolenie odbędzie się w terminie od 14 sierpnia do 30 września 2020 roku na platformie edukacyjnej www.cdrkursy.edu.pl.

 

Załączniki.zip

 

Wytyczne sanitarne na wybory

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: piątek, 26 czerwiec 2020 11:29
Super User
Odsłony: 5527

 

Wytyczne sanitarne na wybory - .pdf

 

Darmowa pomoc prawna

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: piątek, 26 czerwiec 2020 11:00
Super User
Odsłony: 5324

 

 

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej

 

Osoby w trudnej sytuacji mogą znaleźć nieodpłatną, profesjonalną pomoc w jednym z 1500 punktów w całej Polsce.

 

Kto może otrzymać pomoc?

  • Każda osoba w trudnej sytuacji życiowej w każdej życiowej sprawie, w tym między innymi w sprawach majątkowych, socjalnych, mieszkaniowych, konsumenckich, rodzinnych, czy pracowniczych;
  • Osoby samozatrudnione – osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą (niezatrudniające pracowników przez minimum 12 miesięcy) mogą liczyć na pomoc również z wnioskami do ZUS, Urzędu Skarbowego, Urzędu Pracy.

 

Co otrzymasz zgłaszając się do punktu? 

  • Profesjonalną pomoc prawnika, wykwalifikowanego doradcy, mediatora;
  • Informację o twoich prawach i obowiązkach w danej sytuacji;
  • Wskazanie sposobu rozwiązania twojego problemu prawnego;
  • Pomoc w sporządzeniu pism i wniosków

 

Gdzie szukać pomocy?

  • Przez internet: na stronie www.np.ms.gov.pl;
  • Przez telefon: numer telefonu najbliższego punktu pomocy znajdziesz na stronie internetowej twojej gminy lub starostwa powiatowego.

 

Bezpłatna pomoc jest skierowana do osób, które nie są w stanie ponieść kosztów pomocy odpłatnej.

 

Dla Zosi

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: środa, 17 czerwiec 2020 15:42
Super User
Odsłony: 5668

 

 

 

 

Informacje wyborcze

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: wtorek, 16 czerwiec 2020 09:43
Super User
Odsłony: 5661

Obwieszczenie
Państwowej Komisji Wyborczej
z dnia 12 czerwca 2020 r.

o kandydatach na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
w wyborach zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.

Na podstawie art. 305 § 2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 i 1504 oraz z 2020 r. poz. 568) Państwowa Komisja Wyborcza podaje do publicznej wiadomości dane kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w wyborach zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.

  • BIEDROŃ Robert, lat 44, wykształcenie wyższe politologiczne, poseł do Parlamentu Europejskiego, zamieszkały w Warszawie, członek Wiosny Roberta Biedronia;
  • BOSAK Krzysztof, lat 38, wykształcenie średnie, poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, zamieszkały w Warszawie, członek Konfederacji Wolność i Niepodległość;
  • DUDA Andrzej Sebastian, lat 48, wykształcenie wyższe prawnicze, Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, zamieszkały w Krakowie, nie należy do partii politycznej;
  • HOŁOWNIA Szymon Franciszek, lat 43, wykształcenie średnie, wykonujący zawód publicysty, miejsce pracy: własna działalność gospodarcza, zamieszkały w Otwocku, nie należy do partii politycznej;
  • JAKUBIAK Marek, lat 61, wykształcenie średnie, wykonujący zawód menadżera, miejsce pracy: Browary Regionalne Jakubiak Sp. z o.o., zamieszkały w Warszawie, członek Federacji dla Rzeczypospolitej;
  • KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin, lat 38, wykształcenie wyższe medyczne, poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, zamieszkały w Krakowie, członek Polskiego Stronnictwa Ludowego;
  • PIOTROWSKI Mirosław Mariusz, lat 54, wykształcenie wyższe historyczne, wykonujący zawód nauczyciela akademickiego, miejsce pracy: Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej, zamieszkały w Lublinie, członek Ruchu Prawdziwej Europy - Europa Christi;
  • TANAJNO Paweł Jan, lat 44, wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania, wykonujący zawód przedsiębiorcy, miejsce pracy: IAM4U.pl Sp. z o.o., zamieszkały wWarszawie, nie należy do partii politycznej;
  • TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz, lat 48, wykształcenie wyższe politologiczne, wykonujący zawód pracownika samorządowego, miejsce pracy: Urząd m.st. Warszawy, zamieszkały w Warszawie, członek Platformy Obywatelskiej RP;
  • WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz, lat 66, wykształcenie wyższe, wykonujący zawód zarządcy, miejsce pracy: Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Hipolita Cegielskiego, zamieszkały w Poznaniu, członek Unii Pracy;
  • ŻÓŁTEK Stanisław Józef, lat 64, wykształcenie średnie, miejsce pracy: własna działalność, zamieszkały w Krakowie, członek Kongresu Nowej Prawicy oraz Polexitu.

Przewodniczący

Państwowej Komisji Wyborczej

(-) Sylwester Marciniak

-------------------------------------------------------------------

Gm. Sanniki

Pierwsze posiedzenie obwodowej komisji wyborczej w obwodzie

Nr 1

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 2

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 3

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 4

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 5

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 6

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 7

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 8

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 9

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 10

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 11

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

------------------------------------------------------

POSTANOWIENIE NR 66/2020
Komisarza Wyborczego w Płocku II
z dnia 15 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w gminie Sanniki

 

Spis powszechny

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Różne
Opublikowano: poniedziałek, 15 czerwiec 2020 14:11
Super User
Odsłony: 5510

 

 

Zgłoszenie - załączniki - .zip

 

Więcej artykułów…

  1. Informacja wyborcza
  2. Informacja
  3. Wniosek głosowania korespondencyjnego
  4. Informacja
  5. Wsparcie dla Kół Gospodyń Wiejskich
  6. Nabór wniosków
  7. Obwieszczenie
  8. Obwieszczenie
  9. Komunikat wyborczy
  10. Informacje z ARiMR

Strona 3 z 19

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następny artykuł
  • koniec