Aktualności

Obwieszczenie

 

O B W I E S Z C Z E N I E / O G Ł O S Z E N I E

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Sanniki dla terenów w granicach wyznaczonych w obrębach Lwówek i Krubin

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073) oraz art. 21. ust. 2 pkt 2, art. 39 ust. 1 pkt 1, art. 40 i art. 41, w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy  z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1405) zawiadamiam/informuję ponownie o (1) podjęciu uchwały Nr 161/XLVI/2017 Rady Gminy Sanniki z dnia 14 sierpnia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości części gminy Sanniki dla terenów w granicach wyznaczonych w obrębach Lwówek i Krubin, zmieniona następnie Uchwałą Nr 162/XLVII/2017 Rady Gminy Sanniki z dnia 24 sierpnia 2017 r. zmieniającą Uchwałę Nr 161/XLVI/2017 Rady Gminy Sanniki z dnia 14 sierpnia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości części gminy Sanniki dla terenów w granicach wyznaczonych w obrębach Lwówek i Krubin i w związku z Ogłoszeniem/Obwieszczeniem z dnia 22 sierpnia br. o przystąpieniu do sporządzenia ww. zmiany planu miejscowego oraz o (2) przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w ramach sporządzania wyżej wymienionego projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W związku z podjęciem ww. uchwały zmieniającej niniejsze Ogłoszenie/Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości oraz określa się nowy nieprzekraczalny termin składania wniosków/uwag do ww. zmiany planu miejscowego, o którym mowa poniżej. Jednocześnie informuje się, że w związku z przyjętą ww. uchwałą zmieniającą, o której mowa powyżej zakres przedmiotowy zmiany ww. planu miejscowego nie ulega zmianie.

Obszar ww. zmiany planu miejscowego został wskazany w załączniku do ww. uchwały Nr 161/XLVI/2017 Rady Gminy Sanniki z dnia 14 sierpnia 2017 r., z którym można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Sanniki przy ulicy Warszawskiej 169, 09-540 Sanniki oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Sanniki na stronie internetowej http://sanniki.bip.org.pl.

Ww. uchwała została podjęta w związku z planowaną zmianą ww. planu miejscowego wyłącznie w zakresie części tekstowej i dotyczącej wyłącznie :  
1) zmiany parametru wysokości,
2) usunięcia ustaleń w zakresie ilości kondygnacji nadziemnych,
3) ustalenia możliwości realizacji dachów płaskich z określeniem geometrii dachu,
4) zmiany kąta nachylenia głównych połaci dachowych dla dachów dwu- lub wielospadowych,
dla budynków mieszkalnych w terenach określonych w planie symbolami kolejno od 1.RM do 11.RM – tereny zabudowy zagrodowej, o których mowa w Rozdziale 3. „Ustalenia dotyczące wyodrębnionych terenów, ich przeznaczenia oraz warunków zabudowy i zagospodarowania” w §11 ust. 5 pkt. 3 lit. a) tirecie pierwszym i drugim uchwały uchwalającej ww. plan miejscowy.

Informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją w wyżej wymienionej sprawie, która jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Sanniki przy ulicy Warszawskiej 169, 09-540 Sanniki, w godzinach urzędowania w terminie, o którym mowa poniżej.

Określa się nieprzekraczalny termin składania wniosków/uwag do ww. zmiany planu miejscowego, tj. do dnia 04 października 2017 roku w siedzibie Urzędu Gminy Sanniki przy ulicy Warszawskiej 169, 09-540 Sanniki, w godzinach urzędowania, korespondencyjnie na ww. adres, w tym także za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, o której mowa poniżej.

Uwagi/wnioski zainteresowani mogą składać lub przesyłać:
- w formie pisemnej,
- ustnie do protokołu,
- za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Wnioski/uwagi winny zawierać: nazwisko i imię lub nazwę oraz adres zgłaszającego, przedmiot wniosku/uwagi oraz (ewentualnie) oznaczenie nieruchomości, której wniosek/uwaga dotyczy.

Uwagi/wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa powyżej, w związku z art.39 ust.1 pkt. 4 i zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2017r. poz. 1405) pozostawia się bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag/wniosków jest Wójt Gminy Sanniki.